Tuntikuvaukset

Aamutreeni

Monipuolinen tunti mikä sopii niin aamutuimaan kuin iltatreeniksikin.
Tunnilla kehitätä peruslihasvoimaa, lihaskestävyyttä, hapenottokykyä sekä liikkuvuutta. Vaihtelevasti käytössä oman kehon vastus, kahvakuulat, painotangot jne. Tunti sopii niin aloittelevalle kuin kokeneemmallekin treenaajalle.

ASAHI + venyttely

Suomalainen terveysliikuntamuoto, joka sisältää rauhallisia, hengityksen rytmiin tehtäviä avaavia ja venyttäviä liikkeitä. Tunti aloitetaan lämmittävällä ja rentouttavalla asahilla, jonka jälkeen jatketaan rauhallisilla venytyksillä. Kaikille sopiva rentouttava ja palauttava tunti.

B.E.A.S.T – ulkotreeni 

Burn, Endurance, Attitude, Strength, Teamwork
Tunti koostuu 15 minuutin lämmittelystä jossa käydään läpi liikkeet ja eteneminen, itse treeniosuus on noin 30 minuuttia.
Välineinä tunnilla käytetään mm. omankehonpaino, kahvakuulat, tangot, kanisterit, autonrenkaat, TANK työntö/vetokelkka, köydet jne.
Tunti on monipuolinen, haastava ja joka viikko erilainen. Tunti soveltuu erinomaisesti niille, jotka kaipaavat potkua treeniin ja pientä piiskaa!

BEBA30 (Tauolle 6.9.21 alkaen)

Nimensä mukainen täsmätreeni pakaran alueelle, unohtamatta kuitenkaan reisiä. Vahvistamalla pakaroita ennaltaehkäiset lonkka-, polvi- ja nilkkavaivoja ja kyllähän kiinteät pakarat aina on mukava plussa. Tunnilla käytetään välineitä liikkeiden tehostamiseksi. Tunnilla ei tehdä musiikin tahtiin koreografiaa vaan keskitytään itse treeniin.

BEBA30 + SPIN30 (tauolla 6.9.21 alkaen)

Yhdistelmätunti jolla saadaan tuplateho pakaran alueelle sekä jaloille yhdistämällä voima- sekä aerobinen harjoittelu!

BODYATTACK

Korkeasykkeinen harjoitus, joka kehittää niin voimaa kuin kestävyyttäkin. Tämä erittäin intensiivinen treeni yhdistää atleettiset ja aerobiset liikkeet voima- ja kestävyysharjoituksiin. Dynaamiset ohjaajat ja voimakas musiikki luovat selkeän, mutta tehokkaan päämäärän jokaisen henkilökohtaiseen kunto-ohjelmaan – BodyAttack sopii niin satunnaiselle kuntoilijalle, kuin ammattilaisellekin.

BODYBALANCE

Lempeä yhdistelmä joogaa, tai chita ja pilatesta. Keskittymisen, hengityksen ja rauhallisten liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. BodyBalancesta saat fyysisen treenin sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa.

BODYCOMBAT

Sisältää valtavasti voimaa ja energiaa! Karaten, taekwondon, capoeiran, nyrkkeilyn ja muay thain tekniikoita hyödyntämällä haastat mielikuvituksellisen vastustajasi. Samalla kulutat valtavasti energiaa, kehität taitojasi ja tulet vahvemmaksi.

BODYJAM 

Hauska ja haasteellinen kardiotreeni jossa pääset vapauttamaan sisäisen tanssijasi. Se on addiktoiva fuusio viimeisimpiä tanssityylejä ja kuumimpia uusia musiikkihittejä sekä soundeja. Treenin tarkoituksena on pitää hauskaa hien virratessa ja kalorien palaessa. Tässä 55-minuutin treenissä ohjaajat opettavat sinut liikkumaan asenteella. Ota kaverisi mukaan ja valtaa tanssilattia kovan treenin avulla.

BODYPUMP

Musiikin tahtiin levypainoilla ja tangolla tehtävää voimaharjoittelua, joka haastaa ja vahvistaa koko kehoa. Saat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille. Koska BodyPump on yksinkertaista, on sen aloittaminen helppoa ja tunnin tehokkuuden ansiosta saat nopeasti tuloksia.

BODYSTEP

Tehotunti, jonka avainsanoja ovat energia, voima ja iloisuus! Se on yksinkertainen, atleettinen ja hauska tunti, jossa käytetään step-lautaa eri korkeuksilla ja treenataan hyvän musiikin tahtiin. Säännöllinen harjoittelu kehittää aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä ja voimaa sekä kuluttaa huimasti energiaa.

HuumaCore (UUTUUS!)

Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä-, ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa.

FLOW JOOGA (tauolla)

Flowjooga on vanhoja joogaperinteitä mukaileva, länsimainen joogasuuntaus. Flow-tunnilla asanat vaihtuvat hengityksen tahdissa helppojen koreografioiden mukaan. Joogaharjoitus kehittää monipuolisesti voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunti soveltuu kaikille ja liikkeet sovelletaan juuri sinulle sopiviksi. Namaste!

HIIT 2.0 (tauolla)

Korkeasykkeinen intervalliharjoitus (High Intensive Interval Training eli HIIT). Tunti kehittää lihasvoimaa ja apuna käytettävät levytanko ja -painot lisäävät haastetta. Tämä treeni parantaa hapenottokykyäsi, lihasvoimaa sekä -kestävyyttä. Puolen tunnin mittaisella treenillä saat varmasti tuloksia aikaan. Tunti on melko vaativa ja rankka.

65+ KUNTOPIIRI (tauolla)

Lihaskuntoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Tunti on ensisijaisesti suunnattu ikäihmisille tai riskiryhmään kuuluville!

KAHVAKUULA (tauolla 6.9.21 alkaen)

Kahvallinen kuula, jota voi käyttää monipuoliseen vastusharjoitteluun. Kahvakuulalla harjoittelu sopii kaikenkuntoisille naisille ja miehille. Tunnilla tehdään hyvän musiikin tahdissa koko kehoa vahvistavia, toiminnallisia liikkeitä.

KEHONHUOLTO (tauolla)

Rauhallinen, kehoa huoltava tunti. Tunnin tarkoitus on vilkastuttaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, mikä edistää kehon palautumista treeneistä. Tunnilla käytetään mm. Foamrullaa sekä hierontapalloja apuvälineina.

KUNTOPIIRI

Kuntosalilaitteilla tehtävä kiertoharjoittelu, joka vahvistaa monipuolisesti koko kehon lihaksia. Ohjaajan kannustamana ja ryhmän tukemana saat uudenlaista haastetta kuntosalilaitteilla treenaamiseen.

HuumaKunto (UUTUUS!)

HuumaKunto on hullun hauska ja kokonaisvaltainen lihaskuntotunti. Tunnilla opit käyttämään välineitä (max kaksi/tunti) ja tekemään liikkeet hyvällä ja oikeaoppisella tekniikalla. Tunti on rakennettu  lihaskunto- ja sykettä maltillisesti nostattaviin osioihin. Liikkeet suoritetaan aikaa vastaan, joten et tarvitse rytmitajua taikka nopeaa suoritustempoa! Tunti soveltuu niin aloittelijoille, liikunnasta pitkän tauon pitäneelle kuin myös kokeneemmalle treenaajalle.

PILATESFUNC (tauolla)

PilatesFuncin liikkeet sekä sarjat perustuvat Pilatekseen ja tunnin ydintehtävä on keskittyä kehon syviin lihaksiin. Tunnilla tehdään monipuolisesti koko kehoa vahvistavia liikkeitä. Tärkeintä tunnilla on liikkumisen lisäksi hauskanpito iloisessa ilmapiirissä. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

PILATES (tauolla)

Pilates on pilatesharjoittelua, jossa yhdistetään Joseph Pilateksen (1880-1967) luoma kehonhallintamenetelmä terveysliikunnan nykytietämykseen sekä uusimpaan tutkimustietoon tuki- ja liikuntaelin harjoittelusta. PilatesHealth-tunnin tavoitteena on edistää kehonhallinnan kautta hyvinvointia ja mielen tasapainoa. Tunnille tuleva asiakas voi luottaa olevansa ammattitaitoisen ohjaajan opastuksessa, jolla on takanaan laaja PilatesHealth-ohjaajakoulutus, ja joka osaa ohjata pilatesliikkeet oikeappisesti ja turvallisesti. PilatesHealth-tunnit sopivat kaikille ikään ja taustaan katsomatta. PilatesHealth-harjoittelun pohjana ovat Joseph Pilateksen kuusi perusperiaatetta: keskittyminen, kehon keskustan käyttö, kontrolli, tarkkuus, liikkeen virtaus ja hallittu hengittäminen. Tunnit kehittävät voimaa ja liikkuvuutta sekä antavat hyvää oloa.

SH’BAM

SH’BAM -tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikkibiiseistä. Tällä tunnilla voit yksinkertaisesti treenata itsesi kuntoon ja antaa samalla sisäisen tähtesi loistaa! Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille!

HUUMASPINNING (sisäpyöräily)

Taso 1

Helppoa ja hauskaa polkemista, joka sopii hyvin ensikertalaisille tai pitkästä aikaa pyörän satulaan palaaville. Taso 1 sopii toki myös kokeneemmille polkijoille rauhallisemmaksi treeniksi.

Taso 1-2

Hikoillaan ja hengästytään mutta ei puuskuteta. Tunti pysyy nimensä nimensä mukaisesti vaihteevalla tasolla. Voit valita itse haluatko polkea rauhallisemmin vai tehdä tunnista juuri sopivan haastavan. Sopii niin aloittelijoille sekä kokeneemmalle treenajalle.

Taso 2

Astetta rankempi spinningtunti tottuneelle harrastajalle. Ohjaaja johtaa ryhmän kohti erilaisia simuloituja maastoja, joita ulkona pyöräillessäkin tulisi vastaan. Löydä sisäinen urheilijasi – hikoile ja nauti endorfiinin virratessa kehossasi.

Taso 3

Korkeatehoinen intervallitreeni spinningpyörällä. Treenin kesto 30min jolloin saat puristettua itsestäsi kovat tehot irti ja tunnin jälkeen mielettömän jälkipoltteen. Tunti soveltuu jo kokeneemmalle liikkujalle.

VIRTUAALISPINNING

Vaihtelevaa maastoa, jokaiselle jotakin. Suomenkielellä ohjatut sisäpyöräilytunnit. Tunnit alkavat tasatunnein klo 6-20 välillä! Tunnit käynistyvät automaattisesti.

TERVESELKÄ

Terve Selkä -tunnin tavoitteena on parantaa ryhtiä sekä kehonhallintaa arjessa. Tunti sisältää rangan liikkuvuutta, lihaskunto harjoituksia sekä venyttelyä. Liikkeet ovat tuttuja pilateksesta ja joogasta, mutta myös ajoittain käytetään erilaisia välineitä kuten Foam rullaa sekä kuminauhoja. Sopii kaiken kuntoisille.

TOIMINNALLINEN KUNTOPIIRI

Toiminnallinen Kuntopiiri on kokonaisvaltainen lihaskuntotunti, jossa käytetän monipuolisesti erilaisia välineitä . Tunnilla opit käyttämään välineitä ja tekemään liikeet hyvällä ja oikeaoppisella tekniikalla. Tunti soveltuu niin aloittelijoille kuin vaativalle treenaajalle.

ZUMBA

Hauskaa ja tehokasta! Zumbassa yhdistyvät perinteisen cumbian, salsan, samban ja merenguen latinorytmit. Tämä tanssiin perustuva liikuntamuoto sopii aivan kaikille! Sekä vanhat että nuoret nauttivat iloisesta ja tarttuvasta Zumba-tunnelmasta. Zumban keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle.

YANGYOGA (tauolla)

Yang jooga: Dynaamista, liikkuvaa joogaa joka vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta, parantaa tasapainoa ja kehotietoisuutta. Tunnilla tehdään perinteisiä Hatha-jooga-asanoita (asentoja) liikkuvana sarjana tai yksittäisinä harjoitteina riippuen tunnin teemasta. Sopii kaikille joogasta kiinnostuneille.

YINGYOGA

Yin jooga on maadoittumista, paikallaan pysymistä ja rentoutumista parhaimmillaan. Tunti etenee hyvin hitaasti; asennoissa ollaan usein monta minuuttia kerrallaan. Yinissä lihaksien sijaan venytetään sidekudoksia ja ligamentteja. Yin-joogalla on myös hermostoa rauhoittava vaikutus. Antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen, jossa on mahdollista tutustua itseensä yhä uudestaan ja kenties löytää kehostaan ja mielestään uusia ulottuvuuksia.